Pentru a spune simplu, marketingul digital este ca o placinta, iar social media este una dintre felii. Este important sa intelegeti diferentele dintre marketingul digital si retelele sociale pe masura ce va planificati strategia generala de implicare in marketing. Specialistii in design web, marketing digital si social media va impartasesc ceea ce trebuie sa stiti.
Marketing digital
Mai multe despre marketingul digital, poti afla si accesand https://mogu.ro/content-writing/ . Dupa cum s-a sugerat mai sus, marketingul digital este mai mult o categorie larga. Acesta cuprinde toate canalele pe care le utilizati pentru a transmite mesajul catre publicul vizat prin metode digitale. Principalele componente ale marketingului digital includ:
- SEM (marketing pentru motoarele de cautare) – include cautare organica si publicitate platita (plata-pe-click)
- Mesaj text/interactiune in aplicatie
- Marketing prin e-mail
- TV, radio, semnalizare digitala si canale digitale similare care nu implica internetul
Social Media
Retelele sociale sunt definite ca platforme care permit utilizatorilor sa creeze, sa vizualizeze si sa partajeze continut colectiv. Facebook si Twitter sunt cele mai cunoscute platforme pentru multi oameni. Cu toate acestea, exista multe platforme de nisa, cum ar fi Instagram, Pinterest, Snapchat si TikTok, care pot fi utilizate eficient pentru a ajunge la publicul vizat.
Indiferent de platforma pe care o preferati, multe dintre canalele de socializare de top au optiuni de publicitate si o varietate de utilizatori de marketing pe care le pot folosi in avantajul lor. Este foarte important sa cunoasteti cum functioneaza Social Media, astfel incat sa puteti sa va promovati in mediul online in cel mai eficient mod posibil.
Diferentele cheie
Acum ca aveti o mai buna intelegere a marketingului digital si a retelelor sociale, sa ne concentram asupra diferentelor cheie specifice. Principalele sunt enumerate mai jos:
- Retelele sociale sunt limitate la platformele de socializare preferate
- Marketingul digital include multe medii diferite
- Retelele de socializare se concentreaza in principal pe comunicare si implicare
- Marketingul digital tinde sa fie mai mult despre mesagerie
Una dintre cele mai mari greseli pe care le puteti face este sa va concentrati eforturile digitale online in primul rand pe retelele sociale si sa presupuneti ca asta este tot ce trebuie sa faceti. In mod ideal, doriti sa faceti retelele sociale parte dintr-o strategie de marketing digital mai diversa si cuprinzatoare, in care fiecare element este condus de obiective specifice care sunt bune pentru marca si afacerea dvs. Nu uita sa intri si pe adevarulonline.ro.
Orice antreprenor ar trebui sa inteleaga ca promovarea afacerii sale in mediul online este esentiala in lumea moderna de azi. Pur si simplu nu existi daca nu te promovezi si pe internet, si asta pentru majoritatea oamenilor cauta produsele si serviciile de care au nevoie in mediul online.
Indiferent daca aveti nevoie de o campanie excelenta de marketing digital sau de o strategie moderna de social media, profesionistii cu experienta SEO va pot ajuta. De asemenea, poti accesa si protv.ro pentru mai multe articole utile despre marketingul digital si nu numai. Cu siguranta vei invata o multimer de lucruri interesante care te vor ajuta sa iti cresti afacerea.